2 timmar senare..

Har jag hunnit med att: dricka ungefär 1823834349302 koppar te, ta ett bad och läsa både Klick och Extra, samt lyssnat min nya beszta Disneyspellista på Spotify. Och så hade jag tänkt att resten av min dag ska spenderas, jävla hals som förstör min helg. Tror inte jag är så taggad på nånting ikväll, vet inte ens om jag orkar träffa min gullekatti. Blä.

Anledningen till att jag lyssnade på Disney är för att kom upp något Disneyalbum på spotify och jag kunde inte låta blir att klicka upp det; Alltså det den enda anledningen till att jag lyssnade på det heheheee. Nä men snacka om att jag blev nostalgisk när jag hörde alla mina gamla älsklingslåtar, fick verkligen värsta suget av att sätta på en Disneyfilm, så hade faktiskt tänkt göra det nu. Skönheten och Odjuret eller Aladdin står det mellan. De två plus Lejonkungen och Ringaren i Notre dame (?) var mina soklara favoriter när jag var liten, fast jag älskade älskar nästan alla Disneyfilmer!
När jag får barn ska jag dem kolla på alla gamla Disneyfilmer (=dem bra), inte dem nya, tråkiga som görs nu. Vill dem inte det får jag väl tvinga dem, haha ;)

Nu börjar det bli en bok, så får väl runda av, pussen!



Åh jag blir kärDen här låten är btw som en berättelse om Linnea och her boyfriend, hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0