8e november, en speciell dag..

Kan. inte. sova.
Och varför egentligen? Kan likaväl vara uppe hela natten så att jag vänder på dygnet, hehe. Mitt motto "Hellre ingen sömn, än bara litegrann" Eller något sådant..

Har precis kollat klart på Beck, och hade tänk sätta på en till.. Nu när jag ändå är igång liksom. Fast samtidigt känns Vänner väldigt lockande. Ajaj, svårt val.
Nu är det ju måndag och allt också, vilket betyder skola. TAGGA TILL NU!!!!!
Vet ni vad måndag även innebär? MIN NAMNSDAG! 8e november är då namnet Vendela ska firas, så grattis till mig! Eller, ja.. Grattis till mitt namn.


Nej, jag är inte skallig, utan jag har en tofs.
Och ja, jag har inget smink på mig. + att lampan gör en lite smått ful.
Glad att vi löste det, pussSsSsSsss

Kommentarer
Postat av: S

Du är sååå sjukt lik katy perry! Läste din blogg efter EMA och då såg jag din header där du är super lik henne!! Hon är vacker så ta det som en komplimang ;-) Outfits? Hur många läsare har du? :)

2010-11-08 @ 15:54:56
Postat av: Vendela

Sv: Ameeeen tack så himlans mycket! Inte för att jag vet att det stämmer, hon är ju så sjukt snygg!

Outfits är inte riktigt min grej, tyvärr.. Hinner aldrig och orkar aldrig, men kan försöka.

Besökare vet jag inte hur många jag har, för jag kan inte se dem, det är ingen ruta som man kan se dem i, om du fattar.. Fast jag antar att jag har mellan 30-40, det varierade mycket, men det var på bloggen innan.. :) Adiosssss

2010-11-08 @ 22:50:28
URL: http://vendelu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0