Aj. Min. Hals.

Wadduppp? Mår ni bra eller? Jag kan säga att det gör inte jag.. Mitt halsont är inte att leka med, smärtan går inte ens att beskriva. Föreställ er att ni har en liten gubbe i er hals som sitter där och hackar med en kniv, så känns det. Typ. Med andra ord - jag har mått bättre...
Gårkvällen blev ändå helt okej. Vi drog till Lidingö och det var kanske inte värsta draget och i början kändes det lite awkward pga vissa anledningar och jag ville inte vara där för att jag var så sur, men det släppte efter ett tag och folket som var där va skitsköna, alla var sociala, trevliga osv.. Så det var ju naiz! Känner dock att jag kanske fick i mig lite för mycket...

Meeeeeeen... Som sagt, det gör så ont i min hals!!! Jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra, men sitter just nu och dricker te och äter lussebullar, lite mysfaktor i alla fall, hjälper vet jag inte om det gör direkt.
Nu kom även mamma hem med nya inneskor till mig, håll tummarna för att dem passar! Puss!


Ledsen chey pga halsen och det faktum att hon just kom på att hon tappade sitt busskort.. Suck. Hehe det ser btw ut som att jag har page, how snyggt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0