Back to hellllll

Snyggoonnnn. Hur känns det att börja skolan igen? Är faktiskt inte såå deprimerad, den här dagen har bara varit.. skön, förutom att jag blev påmind över den stora mängd läxor vi har. Blää
Iaf, hade bara 3 lektioner och myste hemma hos Anna med hennes "bsp bror" Linnea efter la escuela. Vi gjorde ingenting, verkligen. Drog runt 6 och var ute med Linnea i nästan en & en halv timme å bara pratade. Hehe mest om Vietnam (förvånade?) och att hon ska till Egypten + massa hemligt stuff såklart, hehe. Kommer inte träffa henne på 1 månad när hon åker till Egypten, och jag till Viet. direkt efter!!!!! Kommer sakna dig mitt lilla senapsfrö..

Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Fryser som en jag vet inte vad, så hade tänkt ta ett bad och därefter sätta igång med plugget. Vi hörs bubblizzar


Söt chey eller vaaad!?!? Känns som att min webb lätt har bästa kvaliten, utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0