Dagens outfit

Hola el bloggi! Dagen har varit så jäkla seg, har inte orkat med nånting. Fast det är nästan så att jag hellre är i skolan än hemma, för då slipper jag allt äckligt plugg jag måste göra... Snacka om mycket plugg då! Innan jag börjar plugga ska jag iaf kolla på Projekt Runway (hehe har blivit besatt av det det här lovet) och äta. Det är dagen innan finalen och jag är töntigt spänd på att se de olika kollektionerna, haha.... *Nörd*
Har även fotat dagens outfit, eller ja, min lillebror.. Så here you have!


Jag hatar egentligen folk som klipper bort/täcker huvudet. Men alltså.. Min utväxt är inte att leka med och utan halva pannan såg det ännu konstigare ut. Och jag ser jättetjock ut pga att jag va tvungen att stå helt wierdo med benen, faaaktiskt ;)

Inte världens finaste outfit, men orkade inte riktigt imorse!
Tröja: Vietnam
Byxor: Cheap Monday
Skor: Din sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0