Lördagkväll

Blir hemma ikväll, mor min förbjuder mig att gå ut ikväll. Segt, fast kanske ändå lika bra. Då får jag kurera mig ikväll och så är jag som ny imorgon! Kanske inte riktigt, men jag kanske (förhoppningsvis) kan spela match och träna imorgon i så fall...
Hela dagen har jag kollat på Disneyfilmer (Tog en paus för prommis med Karin å pratade om lite grejer som hänt) och hela kvällen har jag kollat på gamla bilder på bilddagboken och hahahaha alltså.. Herregud. Kan lägga upp några av bilderna efter att jag sparat dem!

Hade tänkt försöka äta nånting nu, har i princip bara ätit 1 lussebulle idag. Tro mig - jag önskar jag ätit mer, men det gör så ont i halsen så det funkar bara inte. Uääässssch. Sedan blir det movietime, och jag ska försöka somna tidigt ikväll. Puss, hoppas ni får en bättre lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0