Mina amigos suger

Hej snyggingar, kass uppdatering igår. Har verkligen ingen tid, läxmängden bara växer och växer dag för dag!

Sitter iaf just nu hemma hos Linnea med henne och Anna. Fast särskilt sociala är dom inte, utan dom ligger och sover i en varsin säng. Roliga kompisar man har. Men jag har spenderat tiden med att egobilder....... Vad ska man annars göra? Utan överdrift, jag har suttit här i 45 minuter och gjort ingenting. Verkligen NADA. Okej, jo.. hehe..  Har gjort lite bus på Linneas facebook, HEHE. *eViL*









Några bilder av många, många fler. Nu hade jag tänkt ta att väcka finisarna, vi ska ta halv bussen mot Tyresö för en fika och lite fejkbränna. Längre orkar vi inte åka i detta kassa äckliga regnväder. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0