Obeskrivlig längtan

Har inte kollat på vänner nånting sedan sist, utan istället kollat vädret i Vietnam. Eller ja, hur det kommer vara när vi är där. Det kommer vara 29-31 grader och ingen tshunami ser ut att vara på g, hehe.. Inte helt fel alltså.
Det går inte ens att beskriva med ord hur mycket jag längtar. Men det är en jääkla mycket kan jag lova!
Det är en underdtift att säga att jag längtar, för utan att överdriva, ett dugg, är det det som får mig att orka gå upp alla jobbiga skoldagar. Varje morgon jag vaknar, ser hur mörkt det är ute och bara vill ta självmord är det "kom igen nu Vendela, går du upp nu är det en dag mindre kvar tills du åker". Vetskapen, om att jag om en månad och 5 (okej lite mer eftersom vi är i Hanoi första dagarna) dagar tills jag ligger på en sandstrand, är det som får mig att göra nånting över huvudtaget. Sjukt, men sant.

Blue Ocean Resort – Managed by Life Resort Phan Thiet - Family Suite Blue Ocean Resort – Managed by Life Resort Phan Thiet - Swimming pool

Blue Ocean Resort – Managed by Life Resort Phan Thiet - Swimming pool Blue Ocean Resort – Managed by Life Resort Phan Thiet - Beach

Blue Ocean Resort – Managed by Life Resort Phan Thiet - Beach Area Blue Ocean Resort – Managed by Life Resort Phan Thiet -  Exterior Area
Svårt att inte längta till det här...


Hehe här är lite andra saker jag kommit fram till under mitt googlande på vädret;
  • Börja äta nyttigt - Inge mer kladdkakssmet, donken osv.. Försöka iaf.
  • Börja springa 3-4 gånger i veckan, och inte bara 1 gång i månaden typ. Ska även köpa nya "run-Reebookskorna". Snyggare gött och ben? Ja tack!
  • Sköta skolan. Alla lärare ska ba märka förändringen efter lovet! Ska verkligen börja plugga, PÅ RIKTIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0