Romeo och julia <3 <3 <3

Så var det november, näst sista månaden på det här året!! Helt sjukt hur fort det här året har gått.
Igår: På dagen kollade jag klart på cupen med lite people, på kvällen var jag hos Katja. Vi kollade först på Mamma Mia med Nadja och Linnea, feel good movie den är alltsåå! Sen kollade Kattisen å jag på Romeo & Julia. Förstod ingenting av deras "gammelengelska", men den var så himla sorglig! Både K och jag satt och grät på slutet när Julia vaknar upp och ser att Romeo tagit gift, och då skjuter sig själv. Hehe blir tårögd bara av att tänka på det.. *Blödig tjej*
Kom hem runt 2 och däckade direkt eftersom jag skulle upp tidigt imorse, men det blev changed planes, så jag gick upp och tänkte självmordstankar i onödan. Ovärt.

Ajaaaaa, sitter just nu och kollar på Oprah och äter frukost/lunch. Ska iväg och sola sen, skööööönt. Ciaooo

http://4.bp.blogspot.com/_Ejr91UQo2Ag/SWEPw1jxhJI/AAAAAAAAAis/KTeKK2nk4Vw/s400/Romeo-Juliet-Dicaprio_l.jpg
Ps. är du lik Romeo och är lika romantisk som han är, slå en pling till 0720341532!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0