Sämsta fredagen

Måste vara barnvakt ikväll, vilket suuuuuuuger....... Sista lovkvällen (förutom imorgon då, hehe) och jag måste vara hemma med mina jobbiga småsyskon. Det gör inte saken bättre att det finns lite olika, roliga alternativ att välja mellan ikväll. Funderar på att ta självmord, for real. Något positivt i det hela är väl att jag får pengar för det, det behövs i min tomma plånbok kan jag säga.. Fast.. Okej, nä, jag vill fortfarande ta självmord.

Har fixat designen också, som ni förmodligen ser. Den vinner nog inget pris för sin snygghet direkt, men tror vi är överrens om att den är ganska väldigt mycket snyggare än min förra, haha.
Har inget mer att säga, vi hörs senare ikväll, antagligen. Tror inte jag kommer ha något bättre för mig direkt..
Adios, hoppas eran kväll blir tusen gånger roligare än min! Ha lite extra kul åt mig t.o.m!

Daniel Adams-Ray - Förlåt för att jag aldrig sagt förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0