Thursday

Gårkvällen vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva.. Först mötte jag i alla fall upp Sandra, Lisa och Ullis i stan och vi drog och käkade på något italienskt ställe vid hötorget, superdupermega mysigt! ;) Har inte träffat dom sen Italien i somras (dvs dom var saknade) och det var mestadels vårat samtalsämne, samt hur Italia nästa sommar kommer bli (Grym)! Vi satt säkert där i 2-3 timmar å snackade och planerade, hehe.. Kom iaf runt halv 9, sen drog jag direkt till Värmdö med lite folk. Kanske inte det roligaste jag vart på om man säger så, men det var väl helt ok. Nästan. I alla fall tills polisen kom. Då drog vi till stan och jag vet inte vad vi gjorde egentligen, men jag och Karin kom hem lite efter 4. Kallaste natten ever, bläääää.

Nu hade jag tänkt ta ett bad, fryser äckligt mycket! PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0