Uppe med tuppen

Morsniiiiiiing! Vaknade för en cirkus 30 minuter sen, av mig själv (!!!!!). Har nog aldrig hänt förut.. Är liksom pigg, när jag vaknar, en skoldag..? Inget som händer ofta, haha.
Dessutom behöver jag inte stressa. Alls. Har både duschat och sminkat mig, och börjar inte föran halv 9! Så hade tänkt plugga lite, eftersom jag inte hann det igår. Snacka om duktig tjej; lägger sig 8 och pluggar på morgonen.. Heheh.

Men först: Fruuuuuukost! Brukar aldrig äta det, men åt aldrig middag och knappt lunch igår. Alltså, jag håller på att dö lite här.

Puss på er, vi hörs senare idag. Då jag även har utv.samtal. Yey.


Hehe håret behöver nog fixas en aaaaaning va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0