One senctence, and I´m yours

Först måste jag bara säga grattis till världens bästa Sara som fyller år idag, gzzzzzzz my man! Tänk att hon är hela 15 år nu! Stor tjej!

Ikväll är (och blir) jag hemma eftersom jag dels inte får gå ut och dels för att det ändå inte händer något speciellt. Hela den här dagen har varit skitseg, känner mig bakis utan att vara bakis (y) Säkert 60´s chailatte.. Närå, men jag, Linny och Linnea var där och fikade med Karin + hennes två kompisar igårkväll, ganska mysigt. Först skulle vi till Blåsut, men det var inte riktigt vår typ av människor där om man säger så, hehe.. Vi kom i alla fall hem runt halv 2 kanske, och efter att ha kollat på Hostel somnade vi så sött så. hihihiiiiiii
Näääääääääää jag vet inte vad jag ska säga, är skittrött. TTYL


Take me back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0