47 dagar kvar..

..Tills jag flyger från kalla Sverige till Vietnam i 24 dagar!!!! Att säga att jag jag längtar är en underdrift, för saaaatan vad jag längtar! Bara komma bort härifrån, till ett varm land plus till världens gulligaste familj (min morbrors) känns väldigt lockande nu. Dock missar jag all julkänsla, vilket suger. Det går bara inte att känna julkänsla på en sandstrand.. Får väl ta med Sunes Jul (bäst julkalendern NÅNSIN) och chillerilla med den på kvällarn och låtsas att det är snöstorm utanför, eller nånting liknande. Hehe värsta plenen

Ett annat + är ju att det är höstlov på fredag!!!!!!!! Dessutom är det hemstudiedag då (= 1 extra dag lov). Gryyyymt! Det här lovet ska bli såå bra! Taggad till tusen till halloween, har redan planerat vad jag ska vara. Ni får reda på det the big day, haha!

Nu: Ta ett bad nu, blev klar med engelskan, så nu är det inget plugg kvar. A okej, förutom engelskaredovisningen imorgon (Kill me). Tjaråååååå


Här kommer jag ligga.. Och här hittar ni vårat hotell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0