Back on track

Waddup homiez? Saknat mig? Jag kan i alla fall erkänna att jag saknat er, åtminstone lite. Ibland är det skönt att skriva av sig, lägga ut bilder och berätta om hur mycket jag hatar skolan, vilket är det jag tänker göra nu (Förutom skolgrejen kanske hehe). Ingen press  med "shit jag har inte bloggat idag", utan ibland bloggar jag 4 gånger per dag - ibland inte på en vecka. Capisssshhhh?
Kan börja med att säga att jag nyss fick mina omdömen skickade.. Känns faktiskt ganska bra, för ovanlighetens skull. Dick i princip samma kommentarer på allt, och vissa ämnen fick jag mycket bättre än vad jag trodde, så jag är nöjd! Har även gjort klart matten med Elin, SKÖNT. Så nu när jag ändå är igång hade jag tänkt göra engelskaläxan, how goooood.
Pusshej, jag fixar designen så fort jag har bilder och tid!



Bild från helgen, hos Katja. Taggade cheyer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0