God naaaaaaaatt

Snyggosssss. Tänkte bara meddela att mina & Emelies h&mgrejer (förmodligen) har kommit!!! Glad Överlycklig chey heereee! Vi beställde förra måndagen, och sen dess är det i princip allt vi pratat om, haha! Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att alla storlekar stämmer och att det jag har beställt är lika snyggt på mig som på hm´s modell. Hehe det är antagligen omöjligt, men man kan ju alltid hoppas..

Nääää. Nu ska jag göra en till kopp te och krypa ner i sängen och göra klart hemkunskapen tills imorrn och därefter kolla/somna till Dear John, är inte trött alls eftersom jag sov i ca 3-4 timmar på kvällen. Great! Dessutom har vi sovmorgon imorrn (okej, vi börjar 8.35, men a), så kan gå upp lite senare.
God natt sötizar, dröm sött


Bland annat denna kavaj har jag beställt.. Det är främst den jag undrar över hur den kommer se ut, haha ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0