Jag hade aldrig trott på gudar, innan jag såg dig

Hej los snyggos! Inte haft tid eller ork för att blogga idag, men jag har höstlov & ett liv, vilket gör att uppdateringen kanske inte är på topp direkt.
Var i alla fall i Tyresö  min bitch Anna och kollade i affärer. Fick med mig lite grejer som jag kan visa när jag har orken att leta upp min kamera och ta bilder (vilket lär bli aldrig).
Resten av kvällen spenderades först i Stavan för att kolla på cup (Green hill, katako cup eller vafaaaan det nu heter) sen hemma hos Tilla för filmmys med Emelie, Sofia, Katja, Josse och Martin + Bert, hehe alltså filmen Bert. Mysigt.
Och atm är jag så trött så jag håller på att dö, så hade tänkt sova... Eller kolla på film, dunno. Tough choice det där. Måste måste måååste också fixa en vanlig, vit, tight klänning tills imorgon också!!!!!! Panikkk.
Aja, vi hörs väl imorgon. Ajösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0