Lov imorgon!

Kläderna var jättefina, speciellt kavajen är äckligt snygg! Är nöjd nöjd nöööjd. Dessutom är det lov imorgon, underbaaart. Efter skolan då åker jag och fina tjejerna Katja, Emelie, Johanna & Sofia (?) in till stan och firar lovet med en fika (och shopping för min del i alla fall hehe). Vi ska även fixa våra halloweendräkter tills (förhoppningsvis) lördag! Om allt blir som planerat kommer detta lov bli gryyyymt!

Skulle lägga in bilder på kläderna om jag bara hittade min kamera, den har en tendens att rymma från mig.. Jobbigt. Annars får ni se vad jag köpte imorgon, och tror helt ärligt att ni klarar er till dess i fall det blir så, haha! Ska i alla fall ringa Emelie nu, sen är det dags för Välkommen åter och Kungarna av Tylösand! Sorgligt att det är sista avsnittet ikväll... Pusss

http://www.kanal5play.se/programstartbild?programId=3581006&width=640

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0