Några kläder fattigare..

Sorri för bad update, men har varit upptagen med att sortera ut hela min garderob sen jag kom hem. Alltså inget lätt jobb med tanke på att jag blev klar för inte så länge sen. Helt sjukt hur jobbigt det var - ännu sjukare hur lite kläder det känns som jag har kvar!!! Samtidigt var det väldigt kul att sortera ut också, eftersom vissa grejer köpte jag i sjua, alltså väldigt fula kläder. Det roliga är att jag kommer verkligen ihåg hur snygga jag tyckte dem var då och hur ofta jag använde dem. Tur att man förändras är allt jag har att säga!
Iaf, nu är det enda jag har kvar att samla in alla kläder som ska slängas/ges bort i påsar, sen kommer mami hem med mina och Emelies grejer. ÄNTLIGEN!

http://ffjidaa.blogg.se/images/2008/pc262426_24584095.jpg
Tusen sånna här hittade jag? Kommer ni ihåg dem? Hur fula som helst!
(bild från google)

Whaahgaoaghe nu kom mamma hem, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0