"And my husband.. He sings to her"

Desperata hemmefruar om cirkus 5 minuter! Om jag är taggad? JAAA! Tycker så himla synd om Gabi, när det gäller hela hennes "dotter-grej", och hoppas verkligen det löser sig! Jag gråter alltid till avsnittet där hon får missfall och ramlar i trappan samt i några avsnitt senare, när adoptivmamman väljer att ta tillbaka tjejen de har adopterat. Alltså, nu får inget sånt hemsk hända igen!
Anywayyyys, dagen idag rullade på bra. Fick engelskaredovisningen gjord, tyvärr ensam och utan powerpointen, med andra ord; Jag sög. Aja, hoppas på ett VG iaf, fast tror att t.o.m. det är tveksamt (y) Sedan var jag även barnvakt, fast jag sov hela tiden så en särskilt bra barnvakt var jag nog inte hehe.

Hittade inte avsnittet när hon får missfall, men däremot hittade jag det andra.
Åhhhhhhh. Det gör ont i hela hjärtat av att se  hela filmen, speciellt när hon säger " It´s too late, we´ve allready fallen in love with her".



Men nu börjar det strax, hade tänkt göra te innan, smell u latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0